Natuurpunt
Deze voormiddag trokken de leerlingen van het 5de leerjaar samen met Tina van Educatief Natuurbeheer Limburg op ontdekkingstocht. Ze onderzochten de waterkwaliteit van de Bosbeek, ze ontdekten kleefkruid en look zonder look. Ze hielden een wedstrijdje 'pitrusschieten'. Ze bekeken de Bosbeekjuffer van dichtbij. En tot slot mochten ze ook nog in de Bosbeek!